Руслан Світлий, директор Департаменту соціальної політики КМДА:
Робота Єдиного координаційного центру під час карантину показала, що соціальні служби міста можуть оперативно реагувати на кризу і залучати до вирішення соціальних питань представників бізнесу. Карантин показав, що в Києві є досить багато соціально відповідального бізнесу та людей, готових витрачати свій час і кошти, щоб допомагати іншим.

З іншого боку, карантин оголив проблему матеріального забезпечення населення: у людей банально немає заощаджень, які б дозволили протриматися якийсь час без роботи і відповідно – зарплати. Тому ми спрямували наші зусилля на забезпечення першочергових потреб киян. Всього через цей єдиний майданчик для благодійників та волонтерів і тих, хто потребував допомоги, ми доставили 55 тисяч продуктових наборів та організували перевезення до лікарень 140 пацієнтів на гемодіалізі.

— На сьогодні надзвичайно важливою для киян є зміна підходу у наданні соціальних послуг. Новий Закон «Про соціальні послуги» надає можливість реформувати систему надання соцпослуг.

Поки триває підготовка нормативної бази для виконання цього Закону, ми формуємо реєстри надавачів та отримувачів соціальних послуг. Також розробляємо нові проєкти, як наприклад, «Соціальне таксі» для людей з інвалідністю, «Сучасна турбота» для людей з хронічними захворюваннями та інноваційні технології для людей із вадами слуху. Реформуємо інтернатні установи та змінюємо підхід у роботі підпорядкованих Департаменту соціальної політики закладів з тим, щоб всі соціально незахищені категорії киян отримували соціальні послуги належної якості.

Підписка на розсилку

Отримуйте останні повідомлення та статті у своєму електронному листі

Ми обіцяємо не надсилати спам:)